A majdnem tűzvész

 2012.06.27. 11:26

egy kedves (külsős!) komment olyannyira meghatott, hogy úgy döntöttem, felelevenítem a blogot, ehhez azonban várnom kellett a következő idióta álmomra. jelentem, megvan.

a volt gimnáziumom udvarán voltam, és egy kis tűzön galamgombát sütöttem nyárson, ugyanis barbi valamiért nem engedett fel az albérletbe, hogy megcsinálhassam gázon. a gomba lassan sült, így unalmamban játszadoztam kicsit a tűzzel, de persze rossz vége lett: egy szikra elrepült, és belobbantotta a száraz füvet. eléggé beszartam, mert gyorsan terjedt, de elkezdtem csapkodni a tüzet a pulóveremmel. végül sikerült eloltanom, ám ebben a pillanatban érkezett meg egy nagy locsolócsővel milán, de mikor látta, hogy már nincs rá szükség, csak ledobta a földre, és otthagyta. emiatt le is basztam, amin az arra járó volt osztályfőnököm csak jót mosolygott. közben azonban eszembe jutott, hogy valójában azért jöttem, hogy visszavigyem a könyvtárba stephen hawking: az idő rövid története c. könyvét, így gyorsan felszaladtam a lépcsőn a könyvtárba, hogy odaérjek zárás előtt.

Címkék: tűz milán gomba barbi lépcső könyvtár az idő rövid története garay stephen hawking locsolócső

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr644614369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása