no, a tegnapi álmom:
először asszem a szántó koleszban voltunk a szobám mellett, de valahogy ott tartottak torkos csütörtököt. tabáltunk is rendesen, sőt, dzsutti még két hubit is rendelt, amit ki sem kellett fizetnie, mert a pincérnő mondta, h szimpatikusak vagyunk. utána valami középkori városmagba kerültem, ahol találkoztam esztáj pasijával meg az égő áronnal, akik elárulták, hogy szabadkőművesek, és ha követem őket, elmondanak pár titkot.
persze hogy követtem őket, de egy könyvtár előtt sokat várattak, és otthagytam őket, mentem egyetemre, mert mindjárt órám van. az egyetem előtt még rámtámadt 6 vadkutya, egy késsel 3at megöltem, a többi 3 elmenekült. az óra elég nagy szívás volt, a tanár mondta, hogy minden hétre elemzést kell írni egy versről, és el is kell szavalni egyet. ezután barbival átnéztünk a C/V/2 teremben, ahol épp súlytalanságot állítottak elő, és a teremben össze vissza repkedtek a tollak, vonalzók meg tojások (azok vajon mit kerestek ott?). persze barbit figyelmeztetnem kellett, hogy gyorsan csukja be az ajtót, mert kiszökik a súlytalanság. utána barbi valahogy átváltozott szaszává, és együtt lementünk szenesbe. ott megint találkoztam égő áronnal, aki mondta, hogy kárpótlásul hoz egy sört. nem hozott. ja, amúgy szenesben valami nyár-buli volt, és homok volt a padló. ott még találkoztam esztájjal, aki mondta, hogy mindjárt megy a kikötőbe dolgozni, mert hogy ott kapott melót. de nekem is talált munkát: 4 felvidéki srácot kellene kalauzolnom pécsen a következő héten. én még röhögtem egyet, hogy remélem nem olyan életképtelenek, mint a vanya, aztán felébredtem.
 

Címkék: egyetem barbi szabadkőműves strand súlytalanság szenes szasza vadkutya esztáj égő áron c/v/2

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr451778242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etele724 2010.02.21. 22:03:23

cod4 fíling, azért remélem engem nem késelsz meg, miközben álmodsz

Noked-Lee 2010.02.22. 09:46:12

nem, én a buta vagyok, nem a gonosz :)
süti beállítások módosítása