Amnézia és pánik

 2010.12.31. 15:31

tegnapi álmomban igencsak aktuálisat álmodtam, ugyanis szilveszter este volt. kezemben 2 liter borral sétáltam varsóban, mikoris filmszakadás, és a következő pillanatban már bodával, szaszával és sanyival találkoztam valami nagy utcabálon. kérdeztem tőlük, mennyi az idő. mondták, hogy 2:40. nem hittem el, hiszen mikor elindultam, csak 8 volt. de megállítottam egy járókelőt, és ő is igazolta. nem értettem, hiszen be se rúgtam.
azt meg pláne nem, hogy a következő pillanatban az üllői úton voltam bodával és a rókával (!). épp a fradi edzését néztük, akik az ute ellen készültek, mi meg szurkoltunk nekik. az edzéshez, igen. ráadásul volt nálam egy csomó könyv rooseveltről. aztán bodáék is eltűntek, én meg nagyon nem értettem, mi folyik velem. aztán felébredtem. és így már értettem.
 

Címkék: könyv foci varsó edzés bor sanyi róka lengyelország részegség újpest fradi amnézia utcabál üllői út boda szasza roosevelt

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr902550721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása