Medvetámadás a temetésen

 2011.04.21. 09:27

álmomban valahol csíkban voltam, és épp habsburg ottó temetésére mentünk a testvéreimmel és barbival. mikor megérkeztünk, akkor a távolban már láttunk egy medvét, de nagy ívben kikerültük, és mentünk tovább. a temetésen azonban már szinte nyüszögtek, majd az emberekre támadtak, mindenki menekülni kezdett, én barbit elrángattam valamilyen kilátótoronyhoz, és mondtam neki, hogy maradjon itt, én addig megkeresem a tesókat. nos, őket nem találtam, belebotlottam viszont a bozótban egy huszárruhás zombiba (!), aki azt mondta, egy ősi átok miatt jönnek most a medvék. ezt pedig csak úgy tudom megtörni, ha beleugrom a mellette látható kútba. lövésem nincs, hogy miért bíztam meg ennyire egy zombiban, mindenesetre beleugrottam, és az átok tényleg megtört: mikor kimásztam, a medvék mind eltűntek, a szeretteim pedig mind megkerültek. hála nekem.

Címkék: kilátó medve átok temetés barbi víz zombi ugrás kút csík huszár esztáj habsburg ottó tibáj medvetámadás huszárruha

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr452844317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stutze 2012.06.07. 10:34:15

nagyon tetszik az alom-blog.reg keresek egy ilyent.gratula!
süti beállítások módosítása