Josué, az új span

 2010.06.03. 14:31

tegnapi álmom elég érdekesen indult, ugyanis az volt az első jelenet benne, hogy felébredek. esztáj szobájában feküdtem, körülöttem meg még elég sokan, a földön is. még sötét volt, gondoltam kimegyek egyet hugyozni. de mikor kiléptem az ajtón láttam, hogy ott áll az ajtó előtt gurulós (hosszú hajjal), meg egy kétméteres néger csóka (akit josuénak hívtak) egy csokor virággal. gurulós mondta, hogy ő csak azért őrködik itt, mert nem szabad használni a fenti fürdőszobát, mert felújítás alatt van. a feka meg valamilyen lillára vár, akibe bele van zúgva, és azt várja, hogy a csaj felébredjen. ahogy ezt végigmondta, a nigga benyitott a fürdőszobába, ahol a plafonról lógtak le a virágok. gyorsan lebasztuk, hogy nem szabad benyitni, mire nagyon elszontyolódott. amúgy valami bőrbetegsége lehetett, mert nagyon hámlott az arcán a bőr. ezután gurival lementünk a földszintre, ahol esztáj meg mutter épp josuéról áradoztak, hogy milyen illedelmes, aranyos, és még hozott nekik is virágot.
ezt már untam eléggé, szóval elsütöttem pár makis viccet, majd ettem egy almát.
 

Címkék: alma virág lilla ébredés néger fürdőszoba feka gurulós mutter hosszú haj nigga esztáj josué rasszista vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr222053532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása