álmomban éppen pestre készültem. no nem vagyok teljesen hülye, csak rábukkantam neten, hogy lesz magyar festők-magyar válogatott focimeccs, és a festőknél menyhárt tamás lesz a középcsatár. valami gálameccs, vagy mi, de az már nem is érdekelt. így vonatra pattantam, és kb 2 perc múlva már meg is érkeztem a délibe. ott metróra szálltam, és elmentem a blahára, mert hogy onnan már közel van a munkácsy utca, ahova a meccset szervezték. (azóta rákerestem: nos, nincs közel) ráadásul eszembe jutott, hogy sanyit elfelejtettem felhívni, szóval nincs senki, akivel elmenjek. elég lehangolt lettem, szó mi szó.

Címkék: budapest foci metró meccs vonat sanyi magyar válogatott menyus blaha munkácsy gálameccs menyhárt tamás magyar festők

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr712510259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása