Álmomban is részegen

 2010.11.25. 17:31

a minap nagyon különös álmom volt, ugyanis be voltam baszva, mint a szemét.
egy strandon voltunk az elején a srácokkal, és ott nyert rucsi valami vetélkedőn egy üveg bort. azt megittuk, elég ütős lehetett, ugyanis ekkor filmszakadás, és már éjjel van, és rácvárosba megyek haza. a fejem tiszta volt, de a testemet alig tudtam irányítani, folyton elvágódtam, meg estem be a bokorba. egy idő után azonban megelégeltem a szánakozó tekinteteket, felálltam, és minden erőmet összegyűjtve mentem tovább, viszonylag egyenesen.
útközben felsegítettem egy óvodást, aki elesett, de aztán az óvónéni lecseszte a kölköt, hogy ne barátkozzon ilyen részeg disznókkal. pedig ekkor már egész jól éreztem magam, fütyörésztem, é ugráltam hazáig.
 

Címkék: bor részegség strand esés óvodás bokor óvónéni rucsi

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr202473016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása