Voldemort, varázslat, vuvuzela

 2010.07.11. 14:15

 álmom egy sötét sikátorban kezdődött, épp barbival beszéltem telefonon, mikor szembejött biciklin egy krumplifejű (ilyen) emberke. ettől úgy megijedtem, hogy átmásztam a drótkerítésen, és hamarosan egy nagy bányában találtam magam. a baj azonban csak most jött, ugyanis a mélyből megjelent voldemort, de nem úgy nézett ki, mint a filmben, hanem kb 3 méteres volt, és ilyen ronda rucska-szerű feje volt. ja, és kőből volt. eleinte elkezdtem ütni valami nagy kőtáblával, de meg sem érezte, csak tök lazán mondogatta, hogy felesleges, úgyis kinyír. ekkor átváltottam a varázslatokra, de az is hatástalan volt. 
szerencsére (?) megjelent szarmilán, és a kezembe adott egy marék kukacot. azt mondta, hogy ezek ún. vuvuzela-hernyók, és átrágják a követ, csak legyek türelmes, és maradjak életben. szóval rádobtam a férgeket voldemortra, aki ekkor már lövöldözött rám, de a hernyók tényleg megették egy idő után, és füstölögve eldőlt. így megúsztam, már megint.

Címkék: telefon bicikli barbi kukac bánya féreg varázslat voldemort hernyó sikátor drótkerítés kőtábla füstölgés vuvuzela krumplifej szarmilán

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr662144497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása