tegnapi álmomból sajnos csak egy részre emlékszem, pedig tuti, hogy jó volt a többi is.
egy lepukkant gyárépületben voltam, és üldöztem egy bőrnadrágos szőke nőt (hasonlított a flashforwardos alda hertzog-ra). végül egy tetőn utólértem, és nem tudott tovább menekülni. erre kést rántott, és megindult felém. én tök lazán valami olyamit mondtam neki, hogy "na, inkább beszéljük meg, ne hadonássz itt a késsel". erre hasbaszúrt. hát, kicsit fájt, de a sérülésemet erősen túljátszottam, összegörnyedtem, mintha a halálomon lennék. ekkor nagyon örült magának, de letöröltem a vigyort az arcáról, mikor felpattantam. erre kirántotta belőlem a tőrt. én megint mondtam neki valami olyat, hogy "jaj nemár, ez olyan gáz", mire ő tövig nyomta a mellkasomba a tőrt, pont a szívem mellé. ez már jobban fájt, de persze megint átvertem: elterültem a földön nyöszörögtem, rmegtem, majd megint felpattantam, és megindultam felé, ekkor egy másik kést rántott elő, ami a lábára volt erősítve, és csípőn szúrt vele. itt már hangosan kiröhögtem, hogy milyen balfasz, és lefogtam, majd átadtam az időközben megérkező rendőröknek. majd elindultam az ügyeletre, mert gondoltam mégis meg kéne nézetni ezt a 3 késszúrást.

Címkék: rendőr átverés gyár ügyelet kés lepukkant életveszély késszúrás bőrnadrág flashforward gyárépület alda hertzog

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr562031448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása