Zombis lazulás

 2010.04.08. 18:14

ugyan már nem tegnap álmodtam, de most jött el az ideje, hogy leírjam:
álmomban a hargitán voltunk, egy elhagyatott kúriában. jó nagy volt, 2 emelettel + a padlás, de kicsit le volt már pusztulva. szóval eleinte nyugodtan sörözgettünk bodával meg talán vanyával, mikor néztük, hogy hamarosan lemegy a nap a kárpátok mögött (ami persze lehetetlen, hisz ott éppenhogy felkel a nap). így boda meg vanya komótosan felbaktattak a villa egyik tornyába, ami csurig volt fegyverrel meg lőszerrel. én vállaltam, hogy még egyszer lemegyek, és elbarikádozom az ajtókat ablakokat, mert hogy hamarosan jönnek a zombik. de nem volt nagy para, tudtuk, hogy a világ végéig is tudnánk tartani magunkat a toronyban. aztán mikor épp egy ablak elé pakoltam dolgokat, akkor láttam, hogy az egyik zombi a fűben passzolgat egy emberrel. de aztán elesett, és leszakadt a lába, ami ráadásul ezután átváltozott ilyen szürkés érdes lábbá, amilyen az orrszarvúknak van mondjuk. szegény embernek azonban még most sem esett le, hogy ez bizony egy zombi, így mikor az megindult felé, csak állt földbegyökerezett lábakkal. ezért úgy döntöttem megmentem, és ráordítottam az élőhalottra, aki erre felém kezdett sántikálni. én meg fejbelőttem a pisztolyommal, aztán bezártam az ajtókat. az utána következőkre már nem emlékszem, biztos túl egyoldalú volt a zombik vs. mi meccs.

Címkék: sör foci fegyver barikád orrszarvú villa zombi torony hargita lőszer élőhalott boda kárpátok napnyugta vanya

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr441905208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása