...az, hogy már az álmaidba is beszivárognak.
tegnapi álmom ugyanis azzal kezdődött, hogy küldetést kaptam, miszerint egy őrült tudóstól meg kell szereznem valami iratokat. szóval fel is pattantam egy banshee -ra, és egy hosszú barlangrendszeren végigrepülve megérkeztem egy ajtóhoz, ahol meglepetésemre ott találtam bertát is (aki egyébként ugyanazon okból volt ott, mint én). no nagy nehezen megtaláltuk a kulcsot, benyitottunk, de amint beléptünk, az őrült tudós felgyújtotta minden iratát, majd nevetve saját magát is. ja, de előtte lenyomott valami riasztót, ami miatt özönleni kezdtek a halo-ból már ismert szörnyecskék. szóval gyorsan felpattantunk a banshee-ra, de berta szörnyen vezetett, szóval inkább átvettem. a gond csak az volt, hogy kettőnket már nehezen bírt el a cucc, így folyton nekivágódtunk valaminek. no de végül csak kiértünk. berta ugyan még mondta, hogy menjünk vissza a csizmájáért, mert út közben elhagyta valahol, én örültem, hogy túéltük.
 

Címkék: kulcs őrült tűz csizma halo menekülés barlang szörny küldetés tudós berta banshee

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr392014779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása