Indul az új szemeszter

 2010.05.19. 09:37

bizony, tegnapelőtti álmomban már az őszi félévet kezdtük. pontosabban egyedül kezdtem, ráadásul a jakabhegyin, ugyanis akkor már ott laktam. beléptem az új szobámba, ahol már ácsorgott egy magas szőke srác, de le se szartam, leültem wormsözni. az első meccs után azonban leesett, hog ez a csóka talán az új szobatársam, szóval nem ártana legalább köszönni neki. bemutatkoztunk egymásnak (őt valamilyen barnabásnak hívták), de aztán hívott dzsu, hogy indulás van, megyünk vonyarcra. hát jó, egyebassza, lementem a lépcsőn, ahol már vártak a srácok igazi strand-felszerelésben, még kacsás úszógumi is volt. útközben persze hülye rucska el akart lopni egy kiskutyát az egyik kerítés mögül, de az öreg nyuggerek észrevették, és ránkhívták a yardokat. ja, egyébként olyan hajnali 5 óra lehetett ekkor. hülye rucskát el is vitték a kékek, de minket ez nem nagyon zavart, és mentünk tovább a strandra.
ott viszont a homokos tenger(!)part kétharmadát elfoglalta valami sorverseny, ahol szánkóval kellett a partról a vízbe menni, szóval a maradék kis részen nyomorogtunk vagy 100 emberrel, nem volt túl jó.
 

Címkék: kutya rendőr nyugger tenger strand yard barnabás kolesz szánkó worms sorverseny rucsi jakabhegyi dzsu vonyarc

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr422014763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása