Visszatérés

 2010.09.10. 12:25

a hosszúra nyúlt nyáriszünetben nem sok kedvem volt pötyögni, így azok az álmok már a feledés homályába vesztek, nem úgy a tegnapi, amit most meg is osztok a tisztelt publikummal:

szóval álmom kezdetén egy vasútállomáson voltam, és saito-val beszélgettem (aki az eredetben szerepelt), és elmondtam neki, hogy már cobb-ban sem bízom igazán (miközben leonardo dicaprio szúrós szemmel nézett a távolból), csak benne. ő mondta, hogy ezzel ő is így van, ezért arra kér, hogy szálljak fel a következő vonatra, majd később elmondja, miért.
én meg is tettem, és a vonaton találkoztam nagybátyámmal és unokatestvéreimmel (robi, ágota, hanna, áron), akik magkkal hoztak vagy 100 liter tejet, és vagy 100 üveg kubut. a kubu azonban valami külföldi gyártmány lehetett, mert az volt a neve, hogy budi. ezen jót röhögtem, és elolvastam az összetevőit; még karfiol és kelbimbó is volt közötte. de azért ittam egyet, meg egy tejet is. időközben megérkeztünk buszunkkal (ja igen, addigra busz lett a vonatból) kalocsára, ahol goci elmondta, hogy ide szoktak járni gyümölcsöt venni, mégpedig a palotás-centerbe, ami egy pláza szerű cucc volt.
sajnálatamra ekkor leszálltak, én pedig szomorúan integettem utánuk, majd felébredtem.
 

Címkék: busz japán pláza vonat tej eredet kelbimbó budi karfiol kalocsa áron vasútállomás ágota leonardo dicaprio robi kubu hanna cobb saito goci

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr402286078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása