tegnapi álmom rucsinál kezdődött, ugyanis áthívott, hogy gépeljem le a visszaemlékezéseit. hát elkezdte diktálni, és így elég sok újdonságot tudtam meg róla: erdőmérnöki diplomája van, beszél oroszul és farsziul (!) is, két évig dolgozott budapesten kidobóemberként, és 3 évig bankrabló volt, párszor a viszkissel közösen is rabolt. időközben betört a szobába 4 dakota (és most nem erre a dakotára gondolok, de még csak nem is erre a dakotára), de rucsi pár forgórúgással elintézte őket. utána meg megvert 3 skinheadet, gondolom a polkorrektség kedvéért. akkor azért eszembe jutott, hogy elég jó ötlet volt összebarátkozni rucsival.

utána valamiért fefiéknél voltam, utána meg kimentem a lépcsőházba, ahol bebével szórólapoztunk. de bebe elkezdett cseszegetni, hogy összegyűröm a papírt, vagy mi. én erre se szó, se beszéd, leöntöttem egy pohár vízzel. mikor teljes meglepődéssel elkezdett volna valami szitokáradatot rámzúdítani, leöntöttem még egy pohár vízzel. ettől azonban teljesen megnyugodott, beismerte, hogy igazam van, és többet nem szól be. én meg szó nélkül, csak egy bólintással reagáltam rá.


 

Címkék: orosz skinhead szórólap dakota bankrablás konfliktus viszkis bebe rucsi farszi erdőmérnök fefi

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr351808155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása