tegnapi álmom a szántóban kezdődött, ahol aznap voltak a kari játékok, aminek vetélkedőin mi törisek is indultunk. az alapkoncepció szerint a történelem nagy magyarjainak öltöztünk be, így én toldi miklós (!) szerepét vállaltam magamra. ez mondjuk abból állt, hogy felzseléztem a hajam, és felhúztam két nagy piros boxkesztyűt. utána söröztünk rendesen, sikerült is beinni, és valahogy az A épületnél kötöttünk ki, ahol éppen a kari játékok mentek. én felmentem egészen a sportpályáig, ahol éppen szaszán dolgozott egy fodrász, miközben karikatúra készült róla. mivel nagyon idegesítette, hogy nézem, így bámultam egy darabig, de aztán úgy éreztem, hogy kezd kiszállni a fejemből a pia, visszaindultam, hogy ágictól elkérjem azt a másfél liter bort, amit még jakabon nyúltunk le. azonban úgy tűnt, hogy mégsem józanodtam ki, ugyanis egy lépcsőn leugorva hirtelen megakadt a kép, és csak az elrugaszkodásom pillanatát láttam magam előtt. hangok, meg tapogatás alapján próbáltam előre jutni, de nem volt könnyű. utána talán voltam detoxban vagy kórházban, de arra már nem nagyon emlékszem.

Címkék: sör bor fodrász botanikus kert ágic szántó napok kari játékok toldi :miklós

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr281798615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása