A Szovjetunioért előre!

 2010.02.26. 11:30

no, az álmom csupán annyival indult, hogy repülőn utazunk tibájjal, és ejtőernyőzni készülünk. aztán ránkadtak téli álcázóruhát, akkor esett le, hogy mi bizony most a vörös hadsereg katonái vagyunk (francba), és bizony desszant akcióra készülünk. szóval fogtam egy tokarevet, tibájnak adtak egy pps-t, aztán ki az ajtón. ja igen, mert addigra már nem voltunk repülőn, csak valami sima házikóban, ahonnan a komisszárok kitereltek. ott még megöleltem tibájt, lendítettünk egyet (csoda, hogy nem lőtt le a többi vörös disznó), majd megindultunk a frontra.

utána valami oceans eleven szerű álmom volt, egy nagyon drága gyémántnyakéket akartunk ellopni clooneyékkal, de én szörnyen eltévedtem a csatornában, találkoztam valami beszívott kecskével, utána meg malacok üldöztek, áhh, elég kusza. de végül sikerült ellopni a gyémántot, még ilyen tökös zene is volt alatta, mikor megmutatták, hogyan.
 

Címkék: kecske malac gyémánt világháború front vörös hadsereg pps tokarev desszant oceans eleven komisszár

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr91791856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása