Portugáliai kiruccanás

 2010.02.25. 15:21

álmomban portugáliában voltam. ez elég átlagos, de nem az ismerőseimmel, hanem 3 arccal, akiket álmomban ismertem meg. az egyiket cameronnak hívták, és ilyen kis szőke szépfiú volt, volt egy csaj, valami kiejthetetlen nevű, meg valami művész. szóval gyalogoltunk a sziklás hegyvidéken, a csaj meg teljesen rá volt gerjedve cameronra, pedig elég levágós volt, hogy a srác lekoppintja majd, de sebaj. végül felértünk a hegycsúcsra, ahol majdnem beleestem a szakadékba, mert eltapostam egy csótányt, és megcsúsztam. itt már iszonyatosan meleg volt, szóval le is köptem az ottlévő 'portugália' feliratot. egyébként dél-koreai zászló lobogott a csúcson. utána felmentünk a művészhez, aki nekiállt festeni (volt rá valami idegen szó, hogy milyen festést nyom, de már nem emlékszem). mint mondta, ennek a speciális festési módnak az az alapja, hogy meztelenül kell festeni az erkélyen, és tök sötétben, egyedül egy uv-lámpa égett. mi meg -amíg festett- táncoltunk egyet.

az álmom második fele is érdekes volt, ugyanis előreálmodtam a mai napomat. azt álmodtam, hogy felkelek, találkozok bodával, dáviddal, megbeszéljük, milyen beteg volt a tegnap este, másnapos vagyok, satöbbi. aztán felébredtem (ehh, macskajaj)
 

Címkék: másnaposság művész uv portugália csótány festő dél korea cameron szakadék hegycsúcs boda gólem

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr491789760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása