tegnap esti álmom a szenesben kezdődött, de ezúttal nem ám buliztam...
takarítottam! mostam a falat, mert hogy valaki összefirkálta. aztán egy idő után kimentem, mert megelégeltem, hogy egyedül én dolgozok, mindenki más iszik. mikor kiérek, akkor látom, hogy szasszer meg a matyi elkezdenek verekedni. nosza, rohantam oda, hogy bemossak egyet matyinak, de ehelyett én kaptam egy emberes maflást. rendesen megszédültem tőle. utána viszont már matyi helyett aldrinnal verekedett szasza, így inkább szétválasztani akartam őket, ami megint csak nem volt könnyű, így is kaptam pár pofont.
végül sikerült félrehívnom aldrint, aki elmondta, hogy azért támadt szaszára, mert még egy tesiórán szasszer rátaposott a térdére. ekkor viszont már a garay sportcsarnokánál voltunk, ahol találkoztunk tibájjal meg a fényessel. ja meg zimbót is láttuk. kimentünk az ajtón (ami a tolnai pályaudvarra nyílott), és ott gegci felvetette, hogy együnk egy fagyit. én persze rögtön mondtam, hogy oké, de akkor a csucsu-fagyihoz menjünk, mert az a legjobb szerte e világon.
azonban az elég nagy csalódás volt. 320 forint volt egy gombóc fagyi, és mindenhol egerek mászkáltak. a pulton még pár döglött is volt, szóval inkább nem fagyiztunk.

utána meg utaztunk egy nagyon pici és nagyon rozoga kabrióval a családdal, elmentünk valami gimnáziumba, ahol az igazgató körbevezetett minket, és beírtuk a nevünket a vendégkönyvbe. meg még tervben volt a pécsi állatkert, de oda még nem jutottunk el. ja, meg közvetlenüll az ébredésem előtt szasza megkérdezte, hogy mennyi a napi ajánlott bevitel c-vitaminból.
finito
 

Címkék: verekedés tolna pályaudvar tesióra c vitamin matyi fényes garay szenes szasza tibáj aldrin csucsu fagyi zimbó

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr471780230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása