Emberrablás és JSF

 2010.04.02. 23:47


A blog megjelenése óta most emlékszem másodszor az álmaimra, szóval kihasználom a lehetőséget és gyorsan leírom, ami még rémlik. Az álmom kezdetén asszem Érden voltunk és a gimim elől elraboltak minket. Azt, hogy pontosan miért, nem tudom. Annyi biztos, hogy finoman szólva betessékeltek minket egy buszba, ott volt Fecó, Pirsz, meg még páran a csajok közül, de konkrétan csak Bertára emlékszem, akit nem ismertem fel, így valaki mást kérdeztem meg, hogy vajon az a csaj a Berta vagy valaki más (sose legyen hidrogénszőke hajad). Később Feri megint nagyon laza volt, ugyanis az ő kérésére megállt a busz valahol, Fecó pedig simán leszállt, persze rögtön rágyújtott és kissé részegen, tekert cigivel a szájában pát intett nekünk. Azután megálltunk valami elhagyatott telepen , ahol elhatároztam, hogy meglesem a busz rendszámát és felhívom az általános iskolai ofőmet(nem ám a kékeket vagy Tony Sopranot), hogy siessen a segítségünkre. Aztán mikor elkezdtem lefirkantani a rendszámot, a lábamat valami undorító lények támadták meg, olyanok voltak, mint a piócák, csak háromszor olyan hosszúak. Ezek belemásztak teljesen a húsomba és próbáltam őket kihúzni, főleg a lábfejemből, de csak a kilógó részük egy darabját sikerült így letépnem és sajnos attól még életben maradtak. No, hát, hogy mi lett velünk, az kiesett. A következő képkocka már az, hogy BTK-TTK vetélkedő van, amolyan kari játékok féleség, ahol a zsűri egy tagja (hegyaljás ismerősöm) közölte, hogy ha leitatom, akkor nyerhetek. De én küzdeni akartam mindenképp, meg becsületes mérkőzést. Kicsit olyan volt, mint a Játék Határok Nélkül. Arra emlékszem, hogy Esztáj nagy patáliát csapott es önként kiszállt a versenyből, mivel majdnem megfulladt. Valami olyasmi versenyszámban vett részt (és ezzel kezdett, mert húzni kellett), hogy egy motorcsónakkal kellett egy elég kis folyón átszáguldani, de nagy volt a sodrása, plusz eléggé hullámzott is, így levegőhöz nem igazán lehetett jutni, a víz szinte mindig ellepett. Később már kb. mindenki ötször húzott, engem meg nem hívott senki, így elkezdtem aggódni. Odamentem a zsűrihez, hogy mégis mi a szitu, aztán odaadták  a személyre szóló lapomat, amin rajta voltak az addigi eredményeim, plusz az, hogy kizártak a versenyből, mert valakitől azt hallották, hogy a Jobbikra fogok szavazni. Teljesen felháborodtam, aztán csak annyi rémlik, hogy ugyanezen ok miatt Szénbe sem engedtek le, így elhatároztam, hogy nem mellettük teszem le a voksot.

 

Címkék: busz fecó részeg jobbik telep hegyalja lény érd játék határok nélkül tony soprano szenes berta kékek pirsz tekert cigi btk ttk

A bejegyzés trackback címe:

https://mitalmodtam.blog.hu/api/trackback/id/tr541890994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása